Zdalna konserwacja

Koncentrujemy się na analizie operacyjnej, bezpieczeństwie operacyjnym, optymalizacji pracy instalacji i na redukcji kosztów serwisowych. Wszystko dla utrzymania jak najlepszego stanu technicznego i najwyższej wartości Państwa inwestycji. Poniżej prezentujemy nasze pakiety serwisowe.

Pakiety serwisowe

Remote View

  • Mobilne sterowanie instalacją i dostęp do panelu dotykowego
  • Zdalna diagnostyka i wsparcie telefoniczne
  • Cotygodniowy automatyczny raport dotyczący trendów, dostarczany za pośrednictwem poczty elektronicznej / poprzez dostęp do strony internetowej
  • Automatyczne porównywanie trendu z wzorcem w celu wczesnego wykrywania odchyleń
  • Bieżąca analiza i coroczna analiza pracy instalacji
  • Bieżące optymalizacje

Remote Basic

  • Mobilne sterowanie instalacją i dostęp do panelu dotykowego
  • Zdalna diagnostyka i wsparcie telefoniczne
  • Cotygodniowy automatyczny raport dotyczący trendów, dostarczany za pośrednictwem poczty elektronicznej / poprzez dostęp do strony internetowej
  • Automatyczne porównywanie trendu z wzorcem w celu wczesnego wykrywania odchyleń
  • Bieżąca analiza i coroczna analiza pracy instalacji
  • Bieżące optymalizacje

Remote Standard

  • Mobilne sterowanie instalacją i dostęp do panelu dotykowego
  • Zdalna diagnostyka i wsparcie telefoniczne
  • Cotygodniowy automatyczny raport dotyczący trendów, dostarczany za pośrednictwem poczty elektronicznej / poprzez dostęp do strony internetowej
  • Automatyczne porównywanie trendu z wzorcem w celu wczesnego wykrywania odchyleń
  • Bieżąca analiza i coroczna analiza pracy instalacji
  • Bieżące optymalizacje

Remote Premium

  • Mobilne sterowanie instalacją i dostęp do panelu dotykowego
  • Zdalna diagnostyka i wsparcie telefoniczne
  • Cotygodniowy automatyczny raport dotyczący trendów, dostarczany za pośrednictwem poczty elektronicznej / poprzez dostęp do strony internetowej
  • Automatyczne porównywanie trendu z wzorcem w celu wczesnego wykrywania odchyleń
  • Bieżąca analiza i coroczna analiza pracy instalacji
  • Bieżące optymalizacje

Zamówienie usługi

Użytkownik może sterować urządzeniem PersonalTouch visio na wyświetlaczu cyfrowym za pomocą elektronicznego uchwytu, aby włączyć funkcję Holzheizung.

Szkolenia

Jako firma zorientowana na klienta, Schmid oferuje praktyczne szkolenia z zakresu obsługi systemów opalanych biomasą. Szkolenia odbywają się w siedzibie firmy lub w siedzibie klienta. W szczególnych przypadkach, naszą ofertę szkoleniową można dostosować do indywidualnych potrzeb. Na przykład, poza szczegółowym wyjaśnieniem funkcjonowania i konserwacji różnych komponentów instalacji, szkolenie dla operatorów obejmuje również rozbudowany dział z zakresu systemu sterowania, inżynierii procesowej oraz informacji i środków do rozwiązywania problemów.

do oferty szkoleń

Wsparcie Klienta naszym priorytetem

Energia pozyskana z biomasy ma największy udział w energii wykorzystywanej w ciepłownictwie, a pochodzącej ze źródeł odnawialnych w Polsce. Biorąc pod uwagę aktualne oraz przyszłe zobowiązania związane z ograniczeniami w użyciu paliw kopalnych, znaczenie biomasy jako nośnika energii będzie wzrastać. Oznacza to jednak również, wzrost wymagań dla użytkowników instalacji wykorzystujących jako paliwo biomasę. Naszym celem jest towarzyszenie naszym klientom w ich codziennej pracy wykonywanej z użyciem dostarczanych przez nas rozwiązań. Tak jak nasze rozwiązania reprezentują najwyższą jakość, robimy wszystko aby również nasz serwis świadczył usługi na najwyższym poziomie. Z tego powodu serwis dostępny jest przez 7 dni w tygodniu, po to aby udzielać wsparcia wszędzie gdzie jest to niezbędne. Z firmą Schmid jesteście Państwo w najlepszych rękach. Niezależnie od tego, czy potrzebna jest porada telefoniczna, serwis w miejscu instalacji, serwis zdalny czy optymalizacja pracy kotła - razem stworzymy pakiet usług, który najbardziej Państwu odpowiada.

Koncepcja zdalnej konserwacji

Koncentrujemy się na analizie operacyjnej, bezpieczeństwie operacyjnym, optymalizacji pracy instalacji i na redukcji kosztów serwisowych. Wszystko dla utrzymania jak najlepszego stanu technicznego i najwyższej wartości Państwa inwestycji.

Remote Standard
- Mobilne sterowanie instalacją i dostęp do panelu dotykowego
- Zdalna diagnostyka i wsparcie telefoniczne
- Cotygodniowy automatyczny raport dotyczący trendów dstarczany za pośrednictwem poczty elektronicznej / poprzez dostęp do strony internetowej
- Automatyczne porównywanie trendu z wzorcem w celu wczesnego wykrywania odchyleń
- Bieżąca analiza i coroczna analiza pracy instalacji
- Remote Standard jest jednym z 4 dostępnych pakietów serwisowych zdalnej konserwacji

Jeśli chcecie Państwo znaleźć pakiet usług odpowiedni do potrzeb - prosimy o kontakt za za pomocą powyższego formularza zapytania o usługę.

Bezpieczeństwo przede wszystkim!

Zdalny dostęp jest realizowany zgodnie z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Za nawiązanie połączeń odpowiedzialne jest urządzenie Site Manager. Połączenie to może zostać nawiązane tylko wtedy, gdy użytkownik posiada certyfikat wydany przez firmę Schmid. Wsztskie dane przesyłane są w postaci zaszyfrowanej w tunelu VPN wszystkie dane są przesyłane w postaci zaszyfrowanej, a tym samym chronione przed ingerencją z zewnątrz.