Pewien mężczyzna stoi przed pojazdem firmy Schmid AG i trzyma w nim swój ulubiony materiał.
Pewien mężczyzna stoi przed pojazdem firmy Schmid AG i trzyma w nim swój ulubiony materiał.
Nawigacja Breadcrumb

Obsługa serwisowa

Oferujemy kompleksowe usługi serwisowe dla produkowanych przez nas urządzeń. Dzięki sprawnie działającej sieci serwisowej, wysokiej dostępności części zamiennych i innym innowacjom, nieustannie wyznaczamy nowe standardy obsługi posprzedażowej.

Obsługa na najwyższym poziomie

Systemy opalane biomasą wymagają regularnej konserwacji. Profesjonalny serwis pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo i koszty operacyjne instalacji. Posiadamy polskojęzyczny, ogólnopolski serwis, który jest dostępny telefonicznie codziennie w godzinach od 7.00 do 17.00. Niezależnie od tego, czy wspieramy naszych Klientów telefonicznie, w miejscu instalacji systemu, czy za pośrednictwem zdalnego dostępu - naszym najważniejszym celem jest zapewnienie wydajnej i bezawaryjnej pracy instalacji. Oprócz naszych standardowych pakietów serwisowych oferujemy również wsparcie i zdalne doradztwo, modernizacje kotłów, a także wsparcie serwisowe dla użytkowników kotłów KÖB.

Centrum Serwisowe Schmid Polska sp. z o.o.

info@schmid-energy.pl

+48 533 612 900

Pakiety serwisowe dla kotłów biomasowych o mocy od 180 kW

Pakiety te dotyczą następujących kotłów biomasowych naszej produkcji: UTSR / UTSK / UTSP i UTSW itp.

Pakiet klasyczny

  • Przegląd techniczny systemu - raz w roku
  • Drobne materiały używane w trakcie przeglądu
  • Pomiar emisji spalin

Pakiet komfortowy

  • Przegląd techniczny systemu - raz w roku
  • Drobne materiały używane w trakcie przeglądu
  • Pomiar emisji spalin

Pakiet All Inclusive

  • Koszty podróży wliczone w cenę
  • Prace naprawcze
  • Kontrola szczelności
  • Obsługa serwisowa w cyklu dwuletnim
  • Optymalizacja operacyjna systemów spalania drewna
  • Materiały i użyte części zamienne w cenie pakietu

    Zgłoszenie usługi serwisowej

    Użytkownik może sterować urządzeniem PersonalTouch visio na wyświetlaczu cyfrowym za pomocą elektronicznego uchwytu, aby włączyć funkcję Holzheizung.

    Szkolenia

    Jako firma zorientowana na klienta, Schmid oferuje praktyczne szkolenia z zakresu obsługi systemów opalanych biomasą. Szkolenia odbywają się w siedzibie firmy lub w siedzibie klienta. W szczególnych przypadkach, naszą ofertę szkoleniową można dostosować do indywidualnych potrzeb. Na przykład, poza szczegółowym wyjaśnieniem funkcjonowania i konserwacji różnych komponentów instalacji, szkolenie dla operatorów obejmuje również rozbudowany dział z zakresu systemu sterowania, inżynierii procesowej oraz informacji i środków do rozwiązywania problemów.

    do opisu szkoleń

    Przegląd usług serwisowych

    Poniżej znajduje się przegląd naszych usług.

    Rozruch i ponowna regulacja

    Dokonujemy rozruchu instalacji i optymalnie ją regulujemy. Personel obsługujący instalację zostanie przeszkolony i otrzyma instrukcję obsługi instalacji. Udzielamy wsparcia w zakresie obsługi i regulacji instalacji w początkowej fazie eksploatacji kotła.

    Rozwiązywanie problemów i naprawa

    Nie zawiedziemy Państwa!

    Nasi serwisanci dostępni są we wszytskie dni tygodnia, po to aby zredukować ewentualne przestoje do minimum! W godzinach pracy można się z nami skontaktować za pośrednictwem numeru serwisowego. Dzięki wysokiej i wieloletniej dostępności części zamiennych gwarantujemy szybki czas reakcji i krótkie przestoje. Ponadto oferujemy dostosowane do potrzeb pakiety części zamiennych, aby zwiększyć dostępność systemu. Chętnie zaplanujemy z wyprzedzeniem przegląd Państwa instalacji, tak aby zagwarantować dostępność naszych techników serwisowych. W miejscu istalacji i przez cały cykl życia produktu. Prosimy o kontakt w celu uzyskania niewiążącej oferty!

    Przegląd instalacji obejmuje kontrolę poszczególnych jej elementów, takich jak kocioł, system transportu paliwa, system wygarniania z silosa, rozgarniacz paliwa, przenośniki paliwa i popiołu, pokrywa silosu, rębak, mechanizm podnoszenia pokrywy kontenera, a także wyposażenie łańcucha bezpieczeństwa.

    Korzyści z Umowy Serwisowej

    - Przegląd wykonywany poza sezonem grzewczym - brak przerwy w pracy instalacji!
    - Wczesne wykrywanie usterek i możliwych awarii w celu zapewnienia bezpiecznej pracy instalacji!

    - Przegląd i regulacja kotła pod kątem optymalizacji emisji spalin. Nasi serwisanci sprawdzają wszystkie komponenty instalacji i dodatkowo dostosowują instalację pod kątem jakości spalania, niskiej emisji i optymalnej wydajności

    - Dłuższa żywotność dzięki optymalnej regulacji i wysokiej sprawności kotła
    - Wstępny pomiar emisji spalin w celu kontroli pod kątem zgodności z krajowymi regulacjami w tym zakresie
    - Asysta w trakcie wykonywania pomiarów emisji lub w trakcie kontroli instalacji przez inspekcję UDT

    Chętnie pomożemy Państwu w lepszym zrozumieniu zasad funkcjonowania instalacji oraz systemu sterowania w trakcie dedykowanych szkoleń. Otrzymacie Państwo informację na temat wzajemnych powiązań najważniejszych czynników w procesie spalania drewna. Nasze szkolenia są dostosowane do potrzeb klienta i obejmują między innymi takie zagadnienia jak sterowanie, konserwacja i serwisowanie w celu zapewnienia bezawaryjnej i długiej żywotności. Naszymi docelowymi odbiorcami są projektanci systemów grzewczych, kierownicy kotłowni, operatorzy instalacji, kominiarze oraz wszytskie osoby zainteresowane podnoszeniem swoich kwalifikacji w dziedzinie ciepłownictwa.